Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Milla - 29 augusti 2011 21:53

Skjutsade barnen till skolan/dagis, sedan hem och dricka lite kaffe, när klockan var omkring 10 tiden så tog jag bilen till Rasta, J skulle ta upp båten, så han körde dit båtsläp och jag gav honom skjuts hem till båten. Sedan bar det av till Solna för att dels lämna in mobilen som bara krånglar och lägger av stup i ett och även kolla om jag hittade något användbart, efter det till hallen för att träna lite bowling, sista 3 serierna blev bra, 567 blev det på dom, sedan ut till Ekerö för att hämta barnen för att sedan åka till hallen och parkera bilen för att åka tunnelbana in till City för att träffa Y och O för en fika och pratstund (första gången jag träffade dem öga mot öga) sedan till hallen för att hämta bieln, det blev ett snabbstopp inne i hallen, sedan packa in barn och grejer i bilen för att åka hem, stannade på La casita för att handla middag och sen hem och plocka in allt. Kan man kalla den här dagen för semesterdag? Nej, tror inte det, men det kommer att stå det på lönebeskedet i alla fall, för det är det jag har haft idag.

Meningen var att jag även skulle ha lunchat med en gamal vän, men han fick förhinder från jobbet, fick ett tråkigt jobb att göra, så ham kunde inte lämna arbetsplatsen för lunch, men det får vi ta en annan gång.

Har en sak kvar att göra och det är att hänga tvätten, men det får bli om en stund.

Har även kollat på fotboll men det gickinte som jag ville så det var inge kul ;(

Imorgon bär det av med färja till högskolan igen, första dagen. Skabli riktigt kul att träffa alla igen. Men annars så vet jag itne om det kommer att bli så kul. Den här första delkursen verkar bli tuff, men hjälps vi åt kommer det säkert att gå bra. Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund innan jag kryper ner under täcket.

Må gott alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards