Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Milla - 19 augusti 2011 20:10

Imorgon bitti kl:08,00 ska jag/vi vara ombytta och klara för att bevisa att jag/vi har gjort första delen av sommarläxan, löpning i 5km under 40 min. Sedan så får jag/vi vila i 30 min (om man har tur) för kl:09,30 är det dags att börja bowla. Det ska vi göra fram tills kl:13. Sedan är det lunch och genomgång till kl 15. Sedan är det dags att hoppa i bowlingdojjorna igen. När det passet är klart ca 15,45 ska vi göra de 3 sista uppgifterna och det är hoppa hopprep, 150 nedslag på max 2 min, men snavar man så får man börja om på 1, sitta i 90 grader med en boll mellan händerna i 90 sek och sista grejen är 10 armhävningar. Sedan måste jag slänga mig in i bilen och köra hem och byta av farfar som är barnvakt och hoppa in i duschen för att fixaorningsigför kvällen.Sedan ska jag ta med mig barnen antagligen på bussen till hallen, lämna barnen, ta plats på tunnelbanan för att ta mig till slussen, träffa de andra i laget och bege oss till båten Vinheim för en taco och räkkryssning. Båten kommer in 23,15 och dåär det bara att ta sig snabbt som attan till tunnelbanan igen för att ta mig till Brommaplan för att hinna med bussen hem. Sedan kommer jag nog att somna gott i sängen när jag väl har kommit ner i den (om jag kommer så långt och inte somnar i soffan eller på en stol av utmattning).

jobbet denna vecka har varit lungt, inte så många barn.Men det har varit ganska skönt. Nästa vecka drar det igång på riktigt, då blir det fullspäckade dagar, men det kommer att li ganska skönt och kul att träffa alla eleverna igen.

På söndag ska jag åka med barnen till Solna och kolla om jag hittar något nytt till L som hon kan ha på sig i skolan på måndag när hon börjar.

Nu ska jag ta och ungås med familjen lite.

Ha en trevlig helg alla glada.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards