Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Milla - 14 augusti 2011 13:29

M somnade som enstock igår vid 18,30 tiden, det gick inte att väcka honomigen. SÅÅÅÅ 03,40 kommer han och är vrålpigg, hmmm ingen glad mamma i detta fall. Men vad gör maninteför sina barn? Upp och lägga sigpå soffanoh sedan in i hans rum och efter en stund vill han titta på film iL:s rum,honhade kommit över till oss, sen var det morgon. Ja, det var den nattsömnen det. Nu sitter man på halva rumpan, halva ryggen i soffan. Jag orkar inte så mycket mer. Har startat entvättmaskin och ska snart dammsuga lite, sedankänns det somom det intekommeratt hända så mycket mer för mig denna dag.Kolla lite tv och bara vara är det som återstår efter att golven är rena och tvätten hängd.

Imorgon är det personalmöte innan skolan börjar, då ska vi fixa scheman, tider, raster mm mm. Hoppas bara att dagen går snabbt. Gillar inte dom dagarna så himla mycket, kan bli lite sega.

Funderar om jag ska sätta mig och kolla om jag hittar lite roliga kläder att köpa. Har hittat ett par snygga dojjor jag vill ha, men vi får se hur det blir med det. Jag har ju en viss budget jag ska klara mig på när skolan börjar igen, men jag är ganska glad att den drar igång snart, ska bli kul att träffa alla klasskompisar igen och sedan är det inte så långt kvar. Vid jul har jag klarat av halva tiden :).

Men jag skulle behöva lite nytt till garderoben.

Ja, nu ska jag kolla lite om jag hittar nå kul, bättre det än att sitta här och tycka att denna dag är tråkig.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards