Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Milla - 12 augusti 2011 18:45

Precis när jag skulle gå hem från jobbet ringde J och berättade att L följde med O hem,så jag behövde bara hämta M. Jaha,trevligt men samtidigt lite tråkigt. J jobbar ju kväll så jag hade tänkt att jag skulle mysa lite med båda barnen ikväll,men tji fick jag. Nu har jag ätit och sitter och slötittar på tv,men just nu är det inte mycket som lockar på burken. Men men, jag funderar på om jag ska ta och tona håret lite så att jag får bort mina gråa strån och så, men jag vet inte. Måste ju göra det snart, så varför skjuta på det?

Idag blev jag och mina elever klara med ett pussel som vi började med i onsdags, det var ett pussel med en tecknad cirkus och typ 100 olika gubbar och djur. Det var 1000 birat, riktigt trevligt att bygga tillsammans med barnen. Nu har vi ett pussel till, vet inte när vi kommer att börja bygga det eller om vi ska riva det gamla eller om vi ska limma upp det och sätta det på väggen. Ska prata med de andra. Fick ett tips av städerska så vi kanske ska göra som hon föreslog. Vi får la se.

Sitter och läser lite till skolan med, vi skaläsa en bok, vi hade 3 att välja på, jag valde "svinalängorna", har inte kommit så långt,men ska snart sätta mig och läsa lite till. Men den verkar helt okej. Skönt om jag kan klara av den nu, så har jag lite mindre att läsa tills skolan börjar. Nu har jag fått lov att ta en semesterdag för vi ska tydligen vara i skolan både måndag och tisdag första veckan,vilket inte var så jäkla kul, men men. Nu förlorar jag ju inga pengar men en semesterdag. Bara att bita ihop.

BARA 2  ÅR KVAR :0)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards