Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Milla - 20 juli 2011 18:06

J tog bussen i morse och skulle spela golf med P och C. Jag själv tog en lite halv sovmorgon och när jag hade ork att masa mig upp ur sängen så blev det fart under fotsulorna. Klockan tickade på som attans. Skulle vara hos E och göra mina naglar kl:10, så nu blev det lite brått. Men jag klarade det. Kom någon minut försent, men då hade jag fått i barnen frukost, pratat med mamma och även med svärfar som ringde. Honom hann jag prata med 2 gånger också. Efter att jag varit hos e så bar det av till City Gross för att handla hem lite till kylen och frysen sedan hem för lite lunch, efter det packade vi badkläderna för att åka till Kärsgatan för att bada. Vi plockade upp L:s kompis O innan vi åkte och badade. När M hade tröttnat på att bada så ringde J precis och ville bli hämtad vid hallen. Imorogn kommer jag kanske att träna lite bowling, skulle kanske vara bra att ha hållit i klotet innan det är dags för 3 dagars träning hela dagarna.

Nu ska jag laga middag och sedan kommer svärfar förbi, han behöver hjälp med datorn. Men hoppas alla har en trevlig lill lördag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards