Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Milla - 19 juli 2011 17:12

Fixade lite enkel matsäck, packade en väska med badkläder och sedan tog vibilen till våran båt och gav oss utpå ett litet äventyr. Åkte till "Blå sjön" och tog ett dopp och käka matsäck, sedan tillbaka till båten och puttrade hemåt. Då passade jag på att försöka bättra på färgen på kroppen lite. Men När jag kom hem så satte jag mig först på verandan med kaffe och boken jag läser, men solen försvann, så jag tog en dyna och en lite kudde och lade mig vid ytterdörren och läste lite mer. Är en väldigt spännande bok, Paganinikontraktet heter den. Läsvärd helt klart. Men nu är det bara kanske 100 sidor kvar.

Imorgon ska J ut och golfa igen och jag ska fixa naglarna, det är klor nu, så jag får ta med mig barnen till E och sedan så blir det till att handla lite på CG innan bilen går hemåt. Får väl muta barnen innan vi kommer till E så att de orkar sitta där i ca 1½ timme. M kan kolla på barnkanalen eller något sånt, L får väl ta med sig sitt nintendo Ds så går det nog bra.

Nej, dags att förbereda middag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards