Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Känns som det kommer att gå vägen

Av Milla - 18 juli 2011 20:04

Tog lite sovmorgon i morse, skönt. Lite svårt att komma i säng på kvällarna. Men har ju ingen tid att passa, så det spelar ju ingen större roll.

Lite haldant väder i morse, men jag snörade på mig skorna och gav mig av på min lilla jogg/pw runda. MEN idag gick det trögt. Fy satan, men jag tog mig runt och det på en tid som var lite bättre än förra gången, bara 1 min men ändå, det var bättre. Nu hoppas jag att det går bättre nästa gång, det blir troligtvis på onsdag, funderar på att göra det varannan dag, så att man inte tröttnar. Sedan tog J med sig M och drog iväg och handlade lampor till vardagsrumstaket och L var och lekte med O, så jag fick vara själv i ca 1½ timme, inte så vanligt, men skönt skönt. Då passade jag på att testa Zumba på wii spelet, attans vad kul det var. Det var en del på 20 min, passade mig perfeckt, men tur att jag var själv hemma. Kommer nog att se tillatt jag är själv hemma när jag kör det. Det får bli Zumba när J jobbar och barnen har somnat. Annars får dom träna sina magmuskler mer än vad jag får. Bara att hoppas att det är lika effectivt som Wii fit är. Det funkade ju när jag körde det.

Idag har jag kollat runt lite på fb och hittade 2 barn jag träffade när jag var aupair i USA. Nu är dom ju inga barn längre, men yngre än vad jag är, så nu har jag fått kontakt med dom och deras mamma. Hon och hennes man var som mina extra föräldrar när jag var där. Mannen var alltis så rädd när jag var ute, för han har en dotter som är lika gamal som mig, så han såg mig som sin extra dotter. Så hade jag varit ute så kunde han inte somna förrens han hörde att jag kom hem och gick in på min egna husbåt som jag bodde på. Dom var för gulliga. Jag saknar dom väldigt mycket. Kul att man har fått kontakt med dom igen.

Nu sitter ag ochlyssnar på webb radion så att jag kan höra hur det går för Hammarby mot Öster.

 
 
Brizen

Brizen

22 juli 2011 00:05

Roligt att du hittade dem igen på FB : ) underbart!
Spännande med au-pair tiden förstår jag, nice att bo på en husbåt.

Kram fina vännen, hoppas du har det gott på semestern
"B"

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards