Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Milla - 13 juli 2011 00:06

Förra året vid den här tiden, hade jag svimmat, varit till läkaren och mådde inte 100. Men iår är denna sommar än så länge helt perfekt. Var varit iväg 1 vecka med familjen till sol och bad, gjort dagutflyckter och bara varit. Ändå har jag haft ett tufft år med jobb 4 dar i veckan och högskolan 1 dag i veckan. Men ändå mår jag så mycket bättre än förra året. Detta beror på att monstret jag hade omkring mig är borta, borta ur mitt liv. Tänk om jag hade lyssnat lite tidigare på vad mina vänner och nära sa till mig tidigare så hade jag sluppit allt jag har gått igenom.Men nu blickar jag framåt.

Idag har det varit Grönan med familjen. Det var en trevlig dag. Jag och barnen åkte hem tidigare och Jocke och B stannade kvar och lyssnade på Dan Reed. Imorgon är det min kväll att göra något på egen hand. Då ska jag åka in till vackra Söder och träffa en klasskompis och en vän jag nyss träffat och ta lite gott att dricka och kolla VM på något ställe. Det ska bli super trevligt ( hoppas jag) sedan är det väl bara att be till vädergudarna att vi har vädrets makter med oss.


Jag har även börjat med sommarläxan vi har fått av T. Idag blev deten extra vilodag, men jag kan väl säga att jag har träånat lite ändå när jaghar gått en massa på Grönan så lite träning har det ju blivit. Min PW får jag ta när J kommer hem från golfen han ska på imorgon. Linn ska till en klasskompis och leka. Så det är bara jag och den lilla som kommer att vara hemma. Men när han vilar ska jag ge mig på Zumba som vi har skaffat till WII. Vill vara själv när jag provar det första gången så att jag kan skaratta åt mig själv först innan någon annan gör det.

Nu ska jag ta och krypa ner i den varma sängen. För nu är det inge kul att gå och lägga sig när det är så här varmt inne. Men jag knäpper på AC:n först.

Natti natti alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards