Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Milla - 9 juli 2011 00:39

Har haft semester i 2 veckor nu. Första veckan var vi i Turkiet. Kanske inte det bästa stället jag har varit på i Turkiet, men det var varmt och soligt, så man fick lite färg. Nu har jag varit hemma i några dagar och då har man fått arbeta på tomten, det är endel att göra.

Bäten sjösattes idag, så jag hoppas att det kan blilite turer med den så att mankan bättra på brännan.

Imorgon skulle vara trevligt,men då har L en kompis som ska komma, men vi får sehur det blir.

Det är ju lördag.

Nästa vecka har jag inte så mycket inplanerat, men jag har en dag bokad och det är att åka in till City och träffa en klasskamrat och ta några öl och snacka lite dynga några timmar. Det ser jag verkligen fram emot. Jag skanar faktiskt min klasskamrater.

Mamma är här på besök, men hon åker hem på söndag eller måndag.

Har börjat ta powerwalks på mornarena, måste ju klara av sommarläxan vi har fått av tränaren. Jag har gått 3 mornar nu och imorgon är det dags igen. Sen får jag väl börja springa sträckan så att jag känner att jag klarar av läxan, men jag har ett tag kvar att träna det är inte dags förrens den 20 aug.

Nu är det dags att sova lite.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards