Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Milla - 26 juni 2011 20:23

Nu är det nästan färdigpackat. Bara Jockes rakgrejer och lite småplock kvar, sedan är det klart. Ska bli sååååååå skönt. 1 vecka som man slipper tänka så mycket, andra som städar och lagar mat. Sol och värme.

Imorgon fm ska vi åka till Spånga och hämta mamma som kommer imorgon bitti med skjuts från Sala. Då blir det fika hos U. Sedan hem. Det ska ju bli fint väder, så man får väl passa på att grunda lite färg innan man åker :)

Idag har jag varit ute och rensat i rabatten och sedan slappat. Läste ut min bok på förmiddan, hade beställt en ny bok, så den är nedpackad, men så hittade jag en bok när jag var och handlade som jag köpte och den har jag börjat i, har haft svårt att slita mig från den, men den kommer snart att vara utläst. Men vad gör det, jag kan lämna den kvar på hotellet när jag har läst klart den. Då kan den komma till lite nytta, annars så tar den ju ingen plats eftersom det var en pocket.

Mathias skulle absolut inte flyga, han skulle vara hos J,J istället, men när han fick se bilderna från poolen med alla rutschbanor så skulle vi flyga med en gång. Det svänger fort i hockey. Nu kommer det att bli tjat imorgon. men men det får man väl ta.

Nu ska jag försöka fixa lite till här hemma innan det blir slappa i soffan igen. har lite tvätt som ska plockas in från vindan.

Må så gott alla glada.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards