Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Milla - 14 juni 2011 22:53

Nu är det bara 1½ vecka kvar sedan har jag semester i 6 veckor. Det ska bli så himla skönt. Jag ska verkligen njuta av min ledighet, ladda batterierna så jag orkar med1 skolår till. Sedan är det bara 1 kvar haha det känns väldigt långt kvar.

Idag var jag hem till en kollega och vi hade italiens kväll. Mycket med god mat, men det var lite dött, så jag var inte där så länge. Kom ehm vid 9 tiden.

Imorgon så ska vi röja i källaren och göra ett rum till pingis rum. Det kommer att bli super. Sedan att vi gör det mot vissas vilja gör det ännu roligare. Men det kommer att bli kanon.

Nu har mamma åkte hem men hon kommer tillbaka om ca 2 veckor. Då ska hon vara här medans vi åker till Turkiet.

Mamma har verkligen varit min räddande ängel nu den senaste tiden på många sett. Ibland kan man tycka att ens föräldrar är pest och pina, men dom är verkligen bra att ha.

Idag ville Mathias att Linn skulle vara kvar en stund på dagis med honom, så när jag gick så tog han henne i handen och drog iväg med henne. Det var så gulligt att se.

Imorgon är det cykeldag på fritids, om det inte regnar. Men tyvärr ser det ut som om det ska bli regn. Men då hittar vi på något annat att göra. Inga problem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards