Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Milla - 8 juni 2011 23:52

Fredag bowling, lördag bowling söndag kryssning med bowling folk söndag trött, trött. Men det var det värt. Hade en väldigt trevlig och rolig resa med många glada skratt och trevliga människor.

Bowlingen gick ganska bra, lite arg på mig själv att jag spelade riktigt dåligt på fredagen, annars hade jag kanske haft chansen att varit topp 3, men men. Jag får väl vara nöjd med fjärdeplatsen.

Helgen har varit toppen, förutom att jag i söndags tuggade sönder en lagad tand på chilinötter och i tisdags tappade en annan bit från en annan tand, så kommer det dröja innan jag glömmer denna helg.

I tisdag var det avslutning på högskolan med bla redovisning av ett grupparbete. Fick reda på att vi alla hade fåttt minst G på denna delkurs, så jag har inget arbete jag MÅSTE göra under sommaren, Det känns gött. Nu är det ca 2 veckor kvar innan jag går på semester och det ska bli så himla skönt. Jag ska njuta varje dag.

Okej, den dag jag måste till tandläkaren kommer inte att bli kul, men de andra dagarna. Jag har inte bokat tid ännu, men jag måste väl ta och göra det. Jag verkligen hatar att gå till tandläkare.

En rolig sak som jag sett på FB är att en av de vi dansade med i söndags/måndags är kompis med en annan av mina vänner, haha världen är bra lite. Har ännu inte hunnit meddela detta till den jag känner eftersom den personen är och solar och badar just nu. Men vi får reda ut det när hon kommer hem.

Imorgon är det avslutning så nu blir det sängen så jag orkar fira 2 avslutningar. Linns och min klass.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards