Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Milla - 2 juni 2011 08:23

Skönt med en ledig dag. Fint väder är det också och det är inte helt fel. Jobbar imorgon, men det känns heltokej. Det kommer inte att vara så många barn. Så det blir nog trevligt. Vi kommer att ha det roligtoch mysigt tillsammans. Blir det fint väder så kan man dra fram vattenspridaren så dom får blöta ner sig lite. Sedan hittar vi nog på lite mer skojiga saker.

Igår kväll satt jag och skrev på årets sista tenta, inte mycket kvaralls nu. jobbade på med den som bara den igår så att den ska bli klar idag.

på söndag ska jag åka på kryssning med Cinderella och gå på bankett. Det ska bli kul. Jag ville inte åka själv, men fick två underbara vänner med mig. Det är bankett med prisutdelning. Vi alla ska ju få medalj. Segrare i 4-manna och jag och A kom 3a i 2-manna B-SM. Imorgon börjar finalspelet i induviduella SM.Känns lite pirrigt, men jag hoppas att det kommer att gå bra. Får väl krypa in i en glasbubbla så att jag kan fokusera och inte tänka för mycket.

Idag ska jag försöka vara ute i solen några timmar så man har chans att få lite färg på kroppen. Det skulle vara nice.

Nu ska jag sätta på lite kaffe, så man känner sig som människa igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards