Alla inlägg under maj 2011

Av Milla - 4 maj 2011 22:52

Har haft en ganska trist dag. Inte så kul på jobbet, piss väder. Efter jobbet åkte jag till Solna för att hämta mitt och Linns pass som var klara. Jag var INTE ensam där, kändes som jag hade hamnat i helvetet. Sedan träning med juniorerna, träna själv ett tag, planera KM med Eoch sist medlemsmöte. När jag kom hem så skickade jag int tentan och läsloggen som skulle vara inne senast fredag respektive tisdag, så nu slipper jag ha det hängande över mig. Skönt. Nu ser jag snart ett slut på detta läsår. Men jag vet inte hur jag ska klara mig utan min nya favvo dag :)

Nu sitter jag i soffan och bara är, det är väldigt skönt. Imorgon är det en ny dag med nya arbetsuppgifter, sen är snart veckan slut.  På lördag stundar det 30 års fest, vilket ska bli trevligt.

Tack för idag.

P.s Grattis Anki!! D.s

Av Milla - 3 maj 2011 15:45

Idag har jag konstaterat att tisdagar är min favoritdag. Först är jag på högskolan med en massa underbara människor och får skratta en hel del. Sedan när jag sitter på färjan över så läser jag en massaunderbara gamla brev från min vän N. Idag var det 3 från -88, oj vad mycket vi hade att skriva till varandra. 90% avbreven handlar om killar. Haha, många minnen glider förbi. Helt klart en favoritdag. Jag får sittai tystnaden och läsa dessa rader och minnas den tiden. Ojoj, många skratt och minnen blir det. Hur ska jag klara ett långt sommarlov. (Det kommer inte att bli några som helst problem, det kan jag lova.)

nu ska jag göra en sista fin justering på tentan och sedean skicka in den såslipper jag tänka mer på den för denna gång. Sedan är det bara 1 tenta kvar detta läsår. Skönt som f*n kan jag lova.

Av Milla - 2 maj 2011 16:23

Idag har jag uträttat stordåd. Linn hade feber igår kväll, så hon har fått vara hemma idag. Inte så kul, men jag vågade inte ta en risk att det skulle bli värre. Men hon var feberfri idag, så imorgon så ska hon gå till skolan.

Så idag åkte jag en snabbis och hämtade mina klot svar varit i Mälarhallen bra länge. Men nu ligger dom i min bil och ska användas ikväll på korpen.

Sen imorse så blev det en massa kaffe och sedan datorn i knät och och tenta skrivning. Men nu är jag klar. Jag får kanske göra en del små ändringar, men det mesta är klart. Jag har mailat den till en klasskompis så att hon kan kolla den så att jag inte är ute och sneseglat totalt. Men det hoppas jag att jag inteär. Vet inteomdet har varit någon tenta som har känts så här jobbig att skriva förut.Jo, kanske 1 om "den tidlösa pedagogiken" men det var ju ett tag sedan.

Nu ska jag laga mat och sedan spela korp och rensa min lilla skalle.


Av Milla - 1 maj 2011 19:57

Har setat med en tenta idag som ska lämnas in på fredag. Men min motivation är bortblåst. Har ingen somhelst insperation eller lust. Jag har försökt, men det går inte alls. Nu hoppar jag den idag och tar nya tag i morgon. Jag hoppas att det går lättare då. Annars så blir det jobbigt.

Just nu har tösen somnat och sonen kommer ut med en stor korg med flexitrax och ska leka. Tur att maken ville leka med bilar just nu :)

Själv så ska jag kolla på mästarnas mästare. Det är lagom så här.

Deklarerat har jag i allafall gjort. Tentan fixar jag imorgon efter korpen, då har jag säkert lite mer motivation. Jag har börjat på den. Det är ju huvudsaken.

Trevlig första maj allihop!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards