Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Milla - 24 maj 2011 21:37

Fick tillbaka näst sista tentan idag, det blev G. Nu slipper jag ha det hängande över mig. Nu är det bara att trycka gaspedalen i botten och köra på de sista 2 veckorna. Nästa vecka hyar jag en kort redovisning, sen är det en skriftlig tenta och grupp powerpointen som är kvar. Powerpointen har vi inte så mycket kvar på. Just nu sitter jag och läser en engelsktext från en dansk som jag ska redovisa nästa tisdag, men det är inte så mycket kvar. Hade tur och kunde fråga svärfar lite idag om vissa saker jag ville ha reda på som jag kan ta upp också, så det var bra att han dök upp som gubben i lådan här idag.

Nu ska jag snart få ett nytt program installerat i datorn så jag kan fixa mina bilder till det sista. Kanske vågar jag lägga någon bild här sedan när jag har gjort om någon, men då blir det nog ingen från skolarbetet utan någon annan bild. Jag hoppas bara att jag klarar av att fixa till det.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards