Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Milla - 9 maj 2011 19:19

imorgon är det tisdag igen. Nu är det bara 4 dagar kvar på högskolan för detta läsår. Det har gått fort och snart är detta året över. En sista tenta kvar och ett sista ryck dessa veckor som är kvar.  imorgon blir det några nya brev att läsa :)

Jag hoppas det blir en kanon dag imorgon.

Jag hade tänkt åka lite inlines på onsdag. ta dom till träningen, men attans bananer. det gick inte. har AP-träff efter jobbet, så då hinner jaginte dit. Till min träning men inte junioerena. Men jag vet inte om jag ska meddela att jag kommer senare eller hur jag ska göra. Jag får ta mig en funderare. Det skulle vara kul och skönt att göra det.

Nu ska jag kolla på fotboll på tv. Bara att hålla tummarna så att Bajen vinner. Känns som om det skulle vara ett måste. En vinst skulle vara gött. Hade velat vara på plats, men Jocke jobbar kväll så det gick inte. Men det kommer flera tillfällen.

Kram på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards