Alla inlägg den 25 april 2011

Av Milla - 25 april 2011 19:20

Idag har maken och jag varit gifta i 2 år.Firat? Nej det kan jag inte påstå att vi har gjort. Vi har jobbat på tomten, rensatogräs, städat bilen, fikat och pysslat hemma. Vet inteom man kan kalla det firat, men vi har iallafall gjort det tillsammans :)

Nu ska vi strax lägga köttet på grillen.

Linn har lärt sig hoppa hopprep under dagen, igår klarade hon typ 3 hopp och idag har hon gjort 50. Så nu har jag en lycklig men trött dotter hemma.

Imorgon börjar alvaret igen efter att ha varit ledig i 6 dagar. Men imorgon är det inte jobb utan skola igen. Men nu är det inte så mångaveckor kvar. Jag börjar se ett ljus i allt mörker.

Ska prata med chefen på onsdag om det är någon mening att fortsätta att plugga. Jag vill veta på ett ungefär vad min nya lön kommer att ligga på om jag ska söka mig ett nytt ställe eller om det är värt att stanna kvar. Får jag inte tillräckligt betalt så vet jaginteom jag kommer att frotsätta till hösten. Jag förlorar tillräckligt med pengar varje månad, då vill man ju veta att det lönar sig i slutändan.

Nej, nu ska köttet på grillen och lite rött i glaset så kan den här kvällen avslutats bra den med.

Må så gott alla vänner!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards