Alla inlägg den 23 april 2011

Av Milla - 23 april 2011 15:40

Det är full gång på trädgårdsarbetet här hemma. Nu börjar det se skapligt ut. På förmiddagen så hade vi en egen "majbrasa" tillsammans med grannen. Då eldade vi res och grenar från nersågade träd. Både hon och vi har sågat ner träd, det var varmt,men det gick fort, skönt att det är borta.

Sedan har vi sågat taggbuskar på berget, så nu börjar även det se skapligt ut, sedan är maken just nu på taket och tar bort mossa med högtryckstvätten. Så roar vi oss på självaste påskaftonen. Man sliter som ett djur, men det bra när  vi är klara. Men visst skulle jag vilja sitta i solen med en bra bok istället. Jag har faktiskt hunnit plugga lite med, men har lite mer plugg att klara av,men det får bli imorgon eller något sånt.

På måndag ska jag försöka få med maken på lite äventyr, då firar vi 2 år som gifta.

Nu skajag fortsätta med att plocka ner "kaktusar" (taggbuskar) som Mathias säger från berget.

Idag ska jag förresten prova en ny maträtt, heta räkor är det. Jag hoppas att det är gott, men det är det nog.

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards