Alla inlägg den 17 april 2011

Av Milla - 17 april 2011 09:00

Igår så hade jag en lista på en massa saker som jag skulle hinna med i helgen. Jag hann med typ 1 sak och det var att städa. Det tog mig hela dagen, men nu är det rent, ska bara torka golven så är jag färdig. Idag måste jag byta däcken på bilen. Sen skulle jag vilja vara ute lite mer än vad jag hann med igår. Sedan läsa läxan. Men det hinner jag nog göra idag. Då kan jag sitta i solen och göra det.

Mamma kommer ikväll. Hon stannar i typ 1 vecka. Då får jag lite hjälp här hemma. Nu slipper barnen vara på fritids och dagis någon dag på påsklovet.

Nu är det bara måndag att jobba och tisdag i skolan sen är jag lååång ledig. Det ska bli sååå skönt.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar vad jag ska göra först. Jag ska nog fundera ordentligt. Kan det vara latmasken i mig som kommer krypande. Mest av allt vill jag bara sätta mig i solen och bara njuta.

Nu ska jag dricka upp kaffet och ta mig själv i kragen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards