Alla inlägg den 14 april 2011

Av Milla - 14 april 2011 21:51

På jobbet hade vi fadderträff idag, det var alltså klass 3 och klass 8 som träffades, först var det tipspromenad, sedan korvgrillning och efter det påskbakelse och saft. Det flöt på ganska bra, det var en incident som inte var så trevlig, men vi löste den så det blev ganska bra till slut. Sedan så var det full fart resten av dagen. Hemma så städae jag lite i köket och Linns rum. Nu sitter jag bara och slappar och surfar lite på nätet. Var in och kollade på webben på högskolan, visste att jag fått godkänt på tentan, men inte om det var G eller VG ( det är ju bara dom omdömmena vi har och rest.) Helt otroligt, men jag fick VG. Mitt första VG, men det hade jag inte räknat med. Men det känns helt underbart. Nu kan jag sova gott inatt. Sen blir det nog något glas vin i morgon för att fira lite extra. Nu är det bara att plugga vidare till nästa tenta, som ska vara inne den 10/5.

Nu ska det strax bli bowling på tv, så det ska jag kolla på. Inte så ofta dom visar det, så det ska bli kul att kolla på.

Tack och go natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards