Alla inlägg den 10 april 2011

Av Milla - 10 april 2011 21:14

Har varit med barnen och hälsat på mamma i helgen. Det har varit mycket trevligt. Igår kväll spenderade jag några timmar med min "stora" "lillebror". Det var väldigt väldigt längesedan vi satt och pratade som vi gjorde igår, det var hur trevligt som helst. Tidigare på dagen så var mamma, jag och barne först ute och handlade lite, matade änderna, lekte i lekparken och plockade blommor. När jag var i lekparken träffade jag en gamal klasskompis. Vi hade en hel del att prata om. Då berättade hon att hon hade sett ambulanshelikoptern och 2 ambulanser när hon var vid returen. Idag fick jag reda på vad som hade hänt. OCH det var inte så kul alls. Det är det väl aldrig när dessa fordon är inblandade. Men idag vart det lite extra jobbigt. Det visade sig att min en f.d arbetskamrats lilla 3 åriga son hade omkomit i en olycka. Han hade åkt i traktorn med sin pappa om min arbetskamrats sambo, något hade hänt för sonen trillade ut ur traktorn och pappan körde över sonen. Han klarade sig inte. Jag lider verkligen med hela familjen, släkt och anhöriga. Varför får detta hända. Skulle inte vilja vara i deras sits just nu. Fy för att vara medom något liknade. Jag tänker på er A-S och F samt barnen.

imorgon är det näst sista veckan innan jag kommer in på min vanliga avdelning igen. Det är med lite blandade känslor.

Nu ska jag plugga lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards