Alla inlägg den 8 april 2011

Av Milla - 8 april 2011 00:12

Hahaha, ja det blev min roll idag på Skansen. Inte illa för att vara lilla jag. Vi drog iväg tidigt i morse. Nästan alla flickor i klassen så ut som lilla Ida i Emil, killarna var lite sämre på att likna Emil, utom 1 då kanske. Sedan så flöt det på med resandet. Maten jag skulle få kalasa på var bubblevatten ( jag vet att det var fusk, det fanns inte 1906), sedan 2 mackor och 2 ägg. Ja det var lunchen det. Vi började i skolan, där fick barnen ställa upp på led, sjunga en psalm, kristendoms förhör, skrivövning, lite matte och sedan en avslutnings psalm. Dom hade även en lite rast. Dom fick ställa sig upp när de svarade. Ingen hamnade i skamvrån eller fick dumstruten. Dom skötte sig bra. Ja, det var nog en resume om Skansen besöket. Vi hann att gå och titta på några djur med, sälar, björnar och älgar mm. När vi kom tillbaka var det tråkigt mellis så jag tog bara några gurkbitar, sedan var det dags mer eller mindre att hämta barnen inna AP-träffen. Den gick bra, men oj vad hungrig jag var. Sen blev det MC D och lite korpen spel. Det gick ganska bra, men vi hadelite otur i 3 matcher, men sånt är livet. Innan jag spelade så var det ett kalas i hallen, det var 1 av mina barn på min "rätta" avdelning som hade kalas. Jag fick en massa kramar, det var trevligt.

Nu ska jag sova, imorogn efter jobbet bär det av till mamma.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards