Alla inlägg den 3 april 2011

Av Milla - 3 april 2011 22:34

Ja, faktiskt hela dagen blev grå. Skulle tvätta, men tvättmaskinen pajade. Bara att hoppas att det är lätt att laga. Sedan var L på grått humör när hon kom hemfrån en kompis, dom hade tittat fel på datumet när bion var som dom skulle gå och kolla på, hmm ingen bra dag alltså. men vi har i alla fall fått undan en massa björkved som ligger på tork. Kanske inte min förtjäns, men jag kommer att elda med den när det blir kallt ;)

Imorgon nya tag på jobbet. Sedan föreläsning på kvällen om inte barnvakten blivit sjuk, bara att hålla tummarna.

Nu ska jag gå till sängen och kolla på film. Hoppas den är bra och inte lika grå som denna dag varit.

Natti natti.

Av Milla - 3 april 2011 09:51

Just nu är det mycket som känns grått, vädret är grått,missat att boka en skolbok den kommer om typ3-5 dagar = grått, tvättmaskinen krånglar, men det blir kanske ljusare med dagen,hoppas det i alla fall. Kör tvättmaskinen nu så kanske det blir bra. Hade stoppati en jacka som var Linns och en overall som är Mathias, vetinte om det blev för tungt, den stod bara och blinkade. Får se om det var det som var felet.

Jocke och en vän till honom fällde några björkar på tomtenigår, så nu blir det till att klyva ved. Känns bra,då har vi kanske lite ved till nästa vinter om det blir lika kallt som denna vinter har varit.

Björkved luktar ju så gott tycker jag.

Har inte så mycke inplanerat idag så det kommer nog mest att bli enslappar dag, men det kan man behöva med ibland.

Nu ska jag a lite mer kaffe och sedan ska jag kolla hur det går för våra juniorer som spelar i Högdalen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards