Alla inlägg den 2 april 2011

Av Milla - 2 april 2011 16:45

Tänkte varalite duktig och plugga lite, men då fattades boken jag skulle läsa i, så nu har jag fått beställa den. Den kommer om någon dag, så det är bara att hoppas att den kommer snart. Så nu så får jag hitta på något annat att göra, det är ju inte så svårt.

Har varitoch handlat för att fylla på kylskåpet, sen har jag städat, så nu kan man ha folk här hemma igen.

det gör inte så mycket att jag inte hade boken hemma, jag tror att jag klarar mig ändå. Jag får läsa det när boken kommer istället.

Till nästa helg så åker jag till Sala, eller rättare sagt jag och barnen åker på fredag och Jocke kommer på lördag.Hovet ska kvala mot Smederna från E-tuna i V-ås,så då måste man ju dit och skrika sig lite hes. Jag tar Jockes bil på fredanoch han får åka med någon i laget eftersom han jobbar kväll, så åker jag till V-ås och tar med honom till Sala sedan. Då kan jag kanske ta och träffa några gamla kompisar samtidgt. Vet inte vilken tid jag slutar på fredagen, men då är bara att sticka så fort manhar slutat jobba. Detska bli kul. Jag hoppas att domklarar det denna gång, dom har ju provat en massa gånger närmare bestämt 5 gånger tidigare och det  har inte lyckats, nuär det dags.

Nu ska jag ta och fika lite.

Av Milla - 2 april 2011 00:00

Igår fick jag ju brevet, men inget samtal. Menidag vid 16 tiden kom samtalet. Det kändes bra och segern kändes ännu bättre efter det hon (advokaten) berättade. Så ikväll har jag firat litegrann, ska nog fira i morgon med. Haha vad jag är glad. Nu återstår det bara en lite detalj mer kring allt detta. Men det kan jag inte göra något åt ännu för det är bra somdet är. Men det lilla jag måste göra om några veckor är att ringa ett litet samtal till lagens långa arm och be dom förlägga det som redan finns ( lite kryptiskt kanske). Sen är det bara ett stort savrt sträck över allt detta. Så skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hoppas flera människor som gått igenom det jag har gått igenom gör samma sak som mig, så kanske våra gator och samhället blir lite bättre.

ha en trevlig helg alla! För det ska jag ha!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards