Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Milla - 28 mars 2011 19:21

Idag så var det en helt vanlig dag. Imorgon kommer att vara en helt vanlig tisdag, hoppas jag i alla fall. Ska till Högskolan. Det kommer kanske inte att bli en helt vanlig dag, ska redovisa en del av tenta, jag hoppas att det kommer att gå bra. Jag ska redovisa en samarbetsövning. Så idag har jag plockat hem allt matreial som jag behöver till den. Nu är det bara att hålla tummarna så att det kommer att gå bra.

Sedan på onsdag så ska jag på förmidagen ha en genomgång hur man använder activ board, det ska bli intressant. Sedan så är den jag är assistent åt just nu bortrest, så det kommer att blilite lugnt och skönt. Efter jobbet på onsdag ska jag åka och hämta en ny kompis. Jag hoppas att det kommer att bli en bra och fin vän ;)

Sedan så kommer jag att väntapå attmobilen ska ringa. Jag kommer att gå som på nålar hela dagen tills det har kommit.

Igår spelade min kusin kvalmatch till elitserien i innebandy, det var fjärde matchen och dom vann även igår, så nu är dom klara för elitserien även fast det är 2 matcher kvar. Superkul! Grattis Frida!

Nu så kanske man kan få tillfälle att gå och titta lite oftare när dom spelar. Dom hade mest norr matcher iår.

Nu ska jag ta och träna lite mer läsning med L.

Hoppas ni har en skön måndagkväll.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards