Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Milla - 27 mars 2011 22:59

Var ikväll iväg och spelade DM i bowling. Spelade i A- klassen. Hur det gick, så står svaret i rubriken. Alltså: det kunde ha gått bättre.Men men, jag hade kanske inte räknat med att vinna :) men jag hade hoppats att det skulle gå bättreän det gick. Men jag får väl vara ganska nöjd. snittade typ 174. Menjag vet att jag kan bättre. Men det var ett bra träningspass. Nu är det bara att hoppas på att det går lite bättre nästa gång jag håller i klotet.

Ser inte ut som om vikommer attfå kvala.Stånga vannidagså dom knep sista platsen med 1 pinne mot oss, men sånt är livet.Nu har jag hört lite rykten, så vi får väl se om våran ordförande får ett samtal eller två.


Nu är det bara 2 dagar kvar till jag får ett samtal.Vi får väl se vad det samtalet ger.

Har skickat iväg de 2 sista sakerna till skolan nu så nu är det bara att väntaoch se. Jag hoppas det blir G ialla fall.

Nu ska jag kolla klart på filmen på tv.



Av Milla - 27 mars 2011 11:20

Igår efter våra matcher så kom det hit några från laget. Vi åt lite pizza och kebab och dracklite gott.Vi satt i köket och pratadeoch hade det trevligt. Sedan blev våra coach som var med hit indragen i vardagsrummet för att spela wii med M. Det var ett dansspel. Sedan så var vi alla fast iolika wii spels som vi spelade. Jagkan lova att jag skrattade gott. Vi hade en supertrevlig kväll.

Nu så har jag bjudit på frukost, plockat undan lite och nu så ska jag bara ta det lugnt innan det är dags att åka till Mälarn och inte Vårby som jag trodde och spela lite bowling igen.

L väntar på att en klasskompis ska komma och M tar sig en middagslur.

Känns riktigt skönt att inte ha en massa läxor som hängeröver en. Skulle betala räkningarna, men jag glömde plånboken i min bil och J tog den imorse. Ringde nyss och badhonomgå ut i bilen och kolla, han skulle ringa upp mig så jag vet, annars har jag ingen aning om vart den är, men jag hoppas att den ligger i bilen.

Hoppas alla har en skön söndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards