Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Milla - 26 mars 2011 19:42

Idag hade vi dubbel borta match. Började morgonen med att köra barnen till farfar eftersom J jobbar. Sedan blev det en första tur till Norrtälje för match mot ankaret. Jag började som reserv och där blev jag kvar hela matchen. Men jag spelade lite på bana 9, det kändes bra när jag spelade, men blev aldrig inbytt denna match. Sedan fortsatte färden till Upplands Väsby för att möta Wäsbygnistan. Där började jag med som avbyare, men fick hoppa in i sista serien. Där började jag med 7/ sedean hade jag bara 9:or och x så jag blev missfri och slog 207. Jag får väl vara nöjd med det spelet fast jag hade ju hellre spelat flera serier, men det är ju inte jag som bestämmer. Men jag får ta min revange imorgon när jag ska till Vårby och spela DM final. Jag kom 2:a i våran klubb när vi hade uttagningen, men den som vann kan inte spela. Bara att hoppas att det går bättre då.

Nu sitter jag och väntarpå familjen och vänner som ska komma, så ska vi fira lite.Om Sollentuna vinner mot Stånga imorgon så kvalar vi till elitserien. Så det är bara att vänta och se.

Kram på er alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards