Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Milla - 23 mars 2011 23:11

Idag hade eleven jag jobbar som assistent åt just nu en toppen dag. Allt flöt på och gick jättebra. Hoppas bara att de dagar som är kvar denna vecka blir lika bra.

Nästa vecka kommer denna elev att åka bort några dagar. Då kan man få lite andrum.

Efter jobbet åkte jag till hallen. Först pluggade jag lite där, så nu är det mesta som jag ska skriva klart till min tenta. Behöver bara kolla i några böcker och skriva av lite därifrån, sen är det klart. Jag hoppas bli klar med det imorgon så jag har skickat in det i god tid och slipper ha det hängande över mig.

Sedan tränade jag först juniorerna. Det gick bra. Jag fick ha hand om killarnamed, men det gick bra. Dom var riktigt duktiga idag allihopa.

Sedan tränade jag själv. Det gick bra. Kändes till och med bra. Spelade 3 serier och fick ihop 575. Så jag hoppas att det går bra i helgen med om jag nu får spela. Börjar som reserv i första matchen, efter mitt usla spel i lördags, men det är inte mer än rätt, för jag spelade som en påse skit då. Men det är inte så kul om man åker iväg en hel dag och inte får spela alls. Då hade jag kunnat stanna hemma och pluggat istället. Men det återstår och se. Det kommet ju att bli en hel dag eftersom vi har dubbelborta.

Nu kallar sängen strax.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards