Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Milla - 22 mars 2011 18:42

Nu börjar den här luddiga delkursen gå mot sitt slut. Bara lite kvar. Nästa vecka så ska tentan vara inlämnad, sedan ska jag skicka in mitt självporträtt tills på söndag, låten ska vara inskicka snart och dansen ska vi göra på plats. Sedan är det klart. Ska bli så skönt när den är över. Den här kursen har inte varit planerad av lärarn, men för det ska inte vi få skit. Det är ju inte vårat fel.

Men idag har jag målat en tavla haha vad fin den blev. Nej skämt åt sido, Linn tyckte den var fin, men jag kan bara skratta åt den.

Sen var det drama och vi bara lekte lekar. Vet inte om jag har någon nytta av dom eller om jag kan göra dom med barnen. Fattar inte riktigt syftet med dom.

Nu ska jag bara vara ikväll och börja jobba med tentan imorgon.

Kanske börjar lite idag med, men jag kommer att skriva det mesta imorgon, sedan så skickar jag den på fredag med mitt självporträtt.

På fredag ska jag ha lite skoj med en tjej i klassen, hoppas det blir kul. Det kan jag vara värd efter den senaste tiden av turbulens.

Hoppas alla har en trevlig måndag.

Kram på er.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards