Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Milla - 20 mars 2011 18:25

Nu är den här dagen snart över. Jag hoppas att nästa veckar kommer att bli lite lättare. Visst rör det sig vissa tankar i mitt lilla huvud, mendet ärtankar jag ska skjuta åt sidan för ett tag.

Imorgon ska jag först till tandläkaren,inget jagser framemot, sedanså har jag korpen på kvällen, då ska jag ta revange på mig själv.

Har pluggat endel idag, men det ärlite till somska skrivas ner på ett papper. Får se om jag börjar idag eller tar allt imorgon.

Funderar på om jag ska ta och färga håret lite ikväll. Just nu är det många gråa hårstrån som syns i hårbotten och dom vill jag inte ha där. Men vi får se när M somnar, det är lite jobbigt när han är vaken.

Har nyss ätit,det blidde egen hamburgare med pommes,några lökringar och lite beasås att doppa pommesen i. Inte helt fel.

Nu kollar jag hockey på tv. Lite kul att vara kärringen mot strömmen. J håller på det ena laget och jag trottsar med att hålla på det andra laget haha. Det var 1,55 kvar av matchen, då mitt lag kvitterade till lika, så nu kommer det att bli förlängning. Det gillar jag.

Ha en fortsatt bra söndag.

Kram på er!

Av Milla - 20 mars 2011 12:53

Igår var det en total djup dykning för mig i mitt liv. Mina murar bara brast. Tyckte/trodde att jag hade kontroll på läget, men ack så fel jag hade. Men nu så känns det som om jag står stadigt igen. Men jag kan ha fel, det kan bli ett nytt bakslag. Men det igår var inge kul alls. Mådde skit resten av dagen sedan. Visst, jag har varit nere i skiten förut, jag vet man kommer alltid upp till ytan igen, men vägen dit kan vara lång att vandra.

Men jag har som sagt var vandrat denna väg tidigare, jag kommer att vandra den igen någon gång antagligen. Men förhoppningsvis så är den inte lika brant då.

Nu ska jag starta en lite tvättmaskin och sedan kolla hur M mår, han har vilat i ca 2 timmar nu och är snorig och fryser, har ingen lust att behöva vabba imorgon. Imorgon är det dags för att ta sig an nya demoner förresten, då väntar tandläkaren och det är ett ställe jag inte gillar. Dels gör det ont och dels är det dyrt. Det kostar ju bara genom att öppna dörren dit in.

Ha en bra söndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards