Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Milla - 18 mars 2011 17:48

I mina senaste uppdateringar har jag kanske varit litehård i orden. MEN det är exakt så jagkänner det.Idag har det känts lite lättare, men jag det jag har skrivit tidigare står jag kvar för. Det kommer inte att förendras. Idag har jag funderat lite på framtiden ang detta. Jag kommer alltid att ha hatet kvar till denna person och jag kommer ALDRIG att förlåta. Det finns inte en smula till anledning till det. Visst man ska alltid förlåta, men i detta fallet så kommer inte det att hända. Det finns ingen anledning till det. Man säger åt alla barn man har på skolan att de ska säga förlåttillvarandranärde har varit osams, men ibland vill de inte säga det, men oftast gör dom detoch menar det. men jag ärvuxen och ska också kunna förlåta, men nej, jag kommer aldrig att kunna göra det. Visst det är kanske fel av mig, men allt illa denna person har gjort mig och flera med mig är oförlåtligt. Sorry, men det går inte.

Jag hoppas att personens anhöriga en vacker dag får reda på allt och då ger denna person den hjälpsom den behöver, för hjälp behövs här och det i STORA mängder.


Nej, nu ska jag sluta älta detta problem och låta mitt liv gå vidare. Men jag kommer att skriva om detta minst 1 gång till. Men vad det blir det vet jag inteidag, men snart så kanske jag vet det.

Nu är det dags att fixa lite mat och se till att fredags kvällen blir mysig för mig och barnen eftersom J jobbar ikväll.

Trevlig fredag på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards