Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Milla - 16 mars 2011 22:47

Dagen idag kommer jag att lägga till i mitt lager "datum att minnas".

Jag har några saker som kommer att göra att jag kommer att minnas denna dag. En sak är att jag äntligen fick träffa A. Det var jättetrevligt. Vi skulle nog kunna fördriva många timmar tillsammans och ha det väldigt roligt. På våran egen bekostand och på andras ;)

Sen idag var det den stora dagen. Jag skulle få träffa en person som har försökt tränga bort ur mitt liv. När jag åter igen var i närheten av denna person så kände jag den där fasan i magen igen plus MYCKET mer. Jag vill intesäga för mycket om det just nu, men jag kan säga så här mycket ( kan bli ganska mycket) JAG går där ifrån efter ca 2 timmar med GOTT samvete. DU kan inte göra det! JAG går där ifrån ARG. DU går där ifrån med ett fult jävla flin(antar jag)! JAG går därifrån EFTER ATT HA SAGT SANNINGEN. DU går där ifrån med EN JÄVLA MASSA LÖGNER SAGDA OCH EN JÄVLA MASSA BULL SHIT SNACK! JAG går därifrån med RENT samvete. DU går därifrån med ett SVART samvete ( men jag tror inte du har ett)! JAG skiter i hur allt kommer att bli i slutändan, jag kommer att fortsätta sova gott och med gott samvete leva vidare. HUR DU ska ska kunna leva vidare på ETT LIV FULLT AV LÖGNER skiter jag totalt i. Det är din huvudvärk, men jag kan säga så här mycket. Att en dag har du skitit ut din sista potatis din JÄVLA LÖGNHALS.

Sova gottlär du aldrig mer göra och samvete kan du nog inte stava till. Men tänk på en sak, ÄN ÄR INTE SISTA ORDET SAGT!

Jag vet att du läser det jag skriver här, jag bjuder på det.


Nej, nu ska jag SOVA GOTT: Jag har ingen ärt som stör eller som vissa andra har, ett smutsigt samvete!

Jag har inte hatat tidigare, men efter alla lögner idag känner jag ett hat. Ett hat mot en feg person som inte kan stå för det denna person har gjort mot mig och andra människor. Jag hoppas verkligen att sanningen kommer ifatt dig en dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards