Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Milla - 15 mars 2011 23:01

Imorgon ska jag göra något jag har blandade känslor för. Jag vill få det överstökat, samtidigt som det finns massa känslor inom mig som kommer att väckas till liv. Jag hoppas bara att det kommer att gå bra och vara snabbt över. Men jag är rädd att det kommer att dra ut på tiden. Tur att jag har en svärfar som är snäll och tar hand om barnen tills jag kommer hem.

Imorgon tar jag tåget, en bra bok och något tilltugg och sedan får vi se. Jag ska iallafall äntligen få träffa A, det ser jag verkligen fram emot. Sen ska jag till C och se hur hon har det och bli bjuden på lunch. Inte helt fel. Undra vad det blir för gott.

Nu är det bara att hålla tummarna.

Nu ska jag kolla på tv.

Av Milla - 15 mars 2011 17:09

Idag när jag kom till högskolan fick jag reda på att läraren vi skulle ha låg hemma och var sjuk. Det gjorde kanske inte så mycket. Vi fick sluta redan kl:12 idag. Inte helt fel. För mig var det väldigt skönt så jag fick lite egen tid. Vilket passade oerhört bra eftersom det börjar kännas inför morgondagen. Det börjar bli lite jobbigt, men samtidigt är det skönt att det förhoppningsvis snart är över. Då kan jag troligtvis lägga allt det här bakom mig. Det ser jag verkligen fram emot.

Så idag när vi hade slutat så åkte jag till Vällingby och handlade upp mitt presentkort jag fick när jag fyllde och sedan åkte jag till hallen och passade på att träna lite. Det gick riktigt bra.

Nu ska jag snart fixa lite hemma och sedan åka och hämta L som är hos en kompis och leker. Jag hoppas att dom somnar tidigt ikväll så att jag får mer egen tid ikväll.

Ni får gärna hålla tummarna att det går bra imorgon.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards