Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Milla - 14 mars 2011 22:15

Det är ungefär så jag känner mig ang mitt skolarbete just nu. Det är bara en massa punkter som hoppar fram och tillbaka. Jag vet att jag fick G på förra tentan, var in och kollade idag. Men allt det här vi håller på med nu känns bara rörigt, men jag vet att jag är inte ensam i gruppen som känner så. Jag lovar att jag ska fira när den här kursen är över. Vad eller hur jag ska fira den vet jag itne riktigt, men på något sätt ska jag göra det.

Imorgon hoppas jag att det blir lite mer klart i min skalle om vad som händer restenav delkursen, men antagligen inte. Men jag har idag iallafall får klart med en avvåra musiklärare som hjälper mig med det vi ska göra i musiken på kursen. Jagserverkligen fram emot sommarlovet. Men det är ju några veckor kvar dit.

Nu ska jag ta min underbara bok "utomhusdidaktik" och försöka plöja några sidor som ska vara lästa tills imorgon.

Hej svejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards