Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Milla - 13 mars 2011 22:29

hande fått ett mail från bloggplatsen att jag hade bett om att få ändra mitt lösenord. Hmmm, jag har inte mailt dom och bett om det. Nu har jag börjat undra. Har någon försökt knäcka mitt lösenord för att komma in och sabba eller något sånt? Eller vad har personen ifråga i görningen? Jag fick ett ip nr, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att ta reda på vem somÄGER DETTA IP nr för det är INTE jag det vet jag med säkerhet. Men jag har mina misstankar, men jag vet inte säkert. Men kan jag ta reda på vart ip nr:et kommer ifrån och så, så vet jag en som inte kommer att får det så roligt och det är DEN som äger det IP nr:et. Då får jag väl ta till hårdhandskarna och kolla vad man kan göra. Ingen har rätt att byta MITT lösenord mer än jag, så det så!. Fattar inte varför någon ens kommer på tanken. Jag hoppas att jag får svar till den jag har mailat och berättat att jag inte har skickat det första mailet, och att dom kan hjälpa mig annats går jag en annan väg, men det kommer jag inte att skriva om här, inte nu iallfall.

Nu är jag ärg och upprörd. LÅT MIG HA DET SOM ÄR MITT IFRED.

Go natt!!!

Av Milla - 13 mars 2011 09:38

Tog mig i krgen igår och skrev klart svaren på frågorna, sedan satte jag mig med penna och papper och valde en låt, som jag skulle försöka få till en ny text till. Låten blev " jag vill ha en egen måne" Fick ihop 1 vers och 1 refräng, men om det blev bra, det vet i sjutton. Får kolla med musikläraren på tisdag när vi är på högskolan igen. Hon får hjälpa mig om det är fel, jag har ju grunden. Sen får jag väl finslipa lite på den och så ska jag kolla med någon musiklärare på skolan om någon av dom kan spela den på gitarr så får någon elev sjunga. För det tänker då inte jag göra. Så kul ska det inte bli.

Igår kväll var vi bortbjudna. Det blev en trevlig kväll med god mat och lite gott att dricka. Sedan blev det inte vi som förlorade på tävlingen vi brukar ha, så nu kommer det att bli middag hemma hos den som aldrig har förlorat tidigare. Jag tror det kallas för rättvisa :)

Nu ska jag snart köra iväg med barnen till farfar och så ska jag sedan åka och fixa mina naglar. Det ska bli kul, men jag vet ännu inte riktigt hur dom ska se ut, om jag ska ta färg eller inte. Vi får väl se.

Nu ska jag ta lite kaffe innan vi ska iväg.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards