Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Milla - 7 mars 2011 23:21

Idag så var det en lugn dag på jobbet. Skönt skönt.

Hade korpen idag, började inte så bra, men spelade upp mig. Sååå jobbigt när man vill lite för mycket. Mamma var med Linn på simskolan, så jag kunde spela och Jocke och Mathias var hemma.

imorgon börjar jag tidigt i skolan men går bara till 15, så det är ganska skönt. Har fått en massa läxor jag lär ta itu med, nu känns det som om jag kommer att sitta med näsan i läxboken varje kväll. Men det ska nog gå bra det med.Jag hoppas att jag BARA tror att det är mycket. Vi får väl diskutera mycket på kurswebben så att vi kan hjälpa varandra.

Sen börjar dagen D komma med stormsteg. Jag börjar få lite ångest för den, men det ska bli skönt när den är över. Jag har funderat på hur jag ska ta mig dig. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men jag har ju några dagar på mig.


Vi vann förresten korpen ikväll, det var skönt.

A jag kommer att ringa dig någon dag bara så du vet.

Nu känns det att våren är på väg, så skönt så skönt. Inte en dag försent.

Nu blir det sängen så att jag orkar komma upp imorgon.

Tack och go natt för idag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards