Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Milla - 4 mars 2011 16:55

Idag så jobbade jag och vi skulle åka iväg och spela bowling med de få barnen vi hade på fritids, för att de skulle få komma bort från skolan och göra något roligt. Dit på bussen och i bowlinghallen skötte de sig bra. Även på hemresan. När vi kom tillbaka till avdelningen var jag snäll och koka o'boy och till det fick de mackor. När jag hade ätit en hårdmacka skulle jag kopiera resultaten till barnen, då känner jag att det känns konstigt på en tand. Jä***a sk*t, jag hade bitit sönder en tuggtand. Det var bara att ringa och beställa tid. När jag ringer och förklarar mitt ärende för tandläkarekvinnan, så börjar hon skratta, jag var det tredje samtalet som ringde och hade bitit av en tand. De tre senaste samtalen handlade om det. Jag fick tid den 21/3, så nu gäller det att köra med munskölj så att inget fastnar i hålet. JAG HATAR TANDLÄKAREN värre än det mesta. Jag har ont i magen redan nu för att jag ska dit. Sen är det ju inte gratis. Fy bubblan!! Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och gå dit.

Jag ska stänga idag på fritids, men jag har inga barn kvar, så jag ska väl packa ihop mina saker och bege mig hemåt. Idag ska jag få en försenad födelsedagsmiddag. Det ska bli trevligt.

Hoppas alla får en bra fredag.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards