Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Milla - 22 februari 2011 21:58

Det har varit full rulle sedan fredag kan man säga. I lördags var det först match på Lidingö, den vann vi, sedan till båten som skulle ta oss till Gotland för match mot Stånga. Vi bodde på Visby Hamnhotell, kan varmt rekomenderas om man ska till den stora Ön och inte vet vart man ska bo. Fina rum och allt är bra där. Det blev oavgjort mot dom och det känns bra. En snabbtur i Visby innan det var dags att åka över till fastlandet igen. Skrev rent min tenta på båtresan hem. När jag kom till S där jag hade ställt bilen hittade jag inte bilnyckeln, så jag letade, S letade men ingen nyckel, fick ringa Jocke som fick lämna barnen och komma med extra nyckeln. När jag väl kom hem var jag bra sliten. Måndag var det dags att jobba igen. Sedan var det simskola, när jag hade kommit nästan ända hem kom jag på att jag hade tagit en annan jacka så jag hade ingen husnyckel. Fick vända och åka och hämta Jockes hemnyckel. När vi kommer till Nockebybron så är det broöppning och vi blir stående i ca 15 min. Inge kul alls. Hemms så var det att dumpa barnen i säng och försöka sätta sig och få ihop tentan som skulle in. Idag var det skolan igen och redovisning, det var ett delmoment av tentan. Jag pratade ju om min lilla ekorre. Det gick bra. När jag precishar klivit ur bilen vid dagis/fritids ringer min mobil, Mathias hade feber igen... Suck!!!

Hämtade honom och åkte hem. Han somnade i bilen och sov ca 1 timme här hemma. Han klagade på ont iörat så det var bara att ringa Bromma närakut. Mycket rikigt, öroninflammation igen. Så nu blir det en penicilin kur igen. Jag börjar tröttna på det här nu. Ska ringa vårdcentralen och be att få en remiss till öronläkare så att det kan bli ett slut på det här.

Nu är jag hemma och väntar på att Jocke ska komma hem med medicinen, vi fick ju åka in till stan och hämta den. Inte vi utan han, jag åkte hem med barnen.

Nu sitter jag i soffan och tycker lite synd om mig själv.

Imorgon behöver jag inte vabba, men vi får se hur det blir på torsdag. Pusslade lite med Å på jobbet idag närjag kom hem från skolan så jag kan få gå så att jag hinner hem innan Jocke måste åka. ibland är det bra att han jobbar kväll fast det kan vara tufft att vara själv på kvällarna. Ibland går det väl an, men det är lite tråkigt att vara själv på kvällarna hela veckan.

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag går och lägger mig.

Puss på er alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards