Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Milla - 16 februari 2011 22:35

Jag vann deltävingen i hemma hallen i Stockholmsmästerskapet. Nu får jag införskaffa ett nytt klot, det bästa av allt är att JAG INTE behöver betala det. ;)

Imåndags så bytte jag avdelning för 2 månader framåt. Det var med blandade känslor. Men attans vad man känner som nyanställd. Alla avdelningar har ju sina rutiner. Men man kommer ju in i dom ganska snabbt. Tur är väl det. Men jag har ju en annan uppgift nu, jag jobbar mer som assistent till en elev. Nu har vi varit dubbelt på den eleven, men idag så var det MIN första dag själv. Jag har väl varit lite väl tillmötesgående mot den eleven idag kanske. Men det gäller ju att vi kommer bra överens i början så att det inte skär sig direkt.Men idag har vi iallafall haft en toppen dag. Det blev tilloch med så att nör jag var på min rast att denna elev frågade efter mig. Jag har åkt stjärtlapp i backen varje rast med henne, så nu är det bara att hålla tummarna att morgondagen blir lika bra. Även fredagen så att vi har en bra grund att fortsätta ifrån.

Igår var det ju skola igen och det var med lite fasa jag satte mig på bussen. Vi skulle åka till Brosjön som ligger vid Tumba för att vara ute hela dagen. Men det vart en riktigt lyckad dag. Jag lärde mig lite nya saker. Men attans vilken resväg det var. Hua, det tog hur lång tid som helst, sen var det en massa strul med pendeln med, men jag/vi kom både dit och hem. Vi kom lite försent och missade lite ibörjan, men det jobbade vi ikapp. Det komiska var att vi kom dit sist och blev klara först. En av mina klasskamrater som var i min grupp hade en underbar kommentar när vi gick tillbaka till bussen. "Och folk säger att det inte lönar sig med att fuska" Ja, vi fuskade lite, men inte mycket alls. Bara lite lite ;)

Men det man inte vet om lider man inte av. Vi fuskade bara när vi skulle mäta träd och det var inte farligt.

Nu ska jag strax lägga mig för att ladda för en jobbdag först och sedan kval till DM i bowling. Så jag hoppas att alla haft en bra dag och får sova gott och drömma sött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards