Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Milla - 13 februari 2011 12:45

Spelade en Stockholms mästerskaps deltävling i hemma hallen för någon vecka sedan. Det gick kalas bra. Idag är det sista starterna, så jag hoppas att ingen går om mig för då vinner jag och somvinst får man ett nytt klot. Jag skulle väldigt gärna köpa ett nytt klot. Min budget tillåter inte att jag betalar det själv just nu, man blir ju inte rik av att plugga, så därför skulle det sitta extra fint om man vann. Det var en start i morse, men där lyckades ingen. Det var en somspelade väldigt väldigt bra ibörjan så jag trodde att jag skulle missa det, men det gick vägen. Sista starten är kl:18 så ca 2 timmar senare vet jag om jag har vunnit eller inte. Jag verkligen hoppas. Det är bara att hålla tummarna nu att det går vägen.

Jag håller även tummarna för mina lagkamrater som är i Högdalen och spelar final i Eva turneringen, följer dom på online scoringen. Heja tjejer!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards