Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Milla - 12 februari 2011 11:59

Idag är det en sån där dag när jag skulle vilja packa ryggsäcken, skridskorna och pulkan och dra iväg till typ Tranholmen och åka skridskor med Linn och sätta Mathias i pulkan och ha med mackor och varm choklad, men det går tyvärr inte. Mathias är sjuk, feber och en hemsk hosta, så det får bli en innedag hela dagen. Nu är febern lite lägre, men det beror antagligen på alvedonen som gör sin verkan. Men det blir väl flera sådana här dagar. Jocke jobbar så jag hoppas Linn får tag i en kompis så dom kan leka.

Igår kväll var jag med N och spelade Eva turneringen. Det gick väl så där, inte direkt som jag hadehoppats, men det var kanske tur att jag inte spelade på topp, eftersom jag inte skulle kunna spela imorgon i finalen nu när Mathias är sjuk. Har ingen som kan vara barnvakt. Menjag hade det trevligt igår .Men om jag spelar den nästa år så ska jag inte ta en start en fredagkväll när man har jobbat hela dagen. Hade lite svårt att fokusera mig och det var jag inte ensma om. Men det var en bra träning.

Idag har jag druckit en massa kaffe och startat en tvättmaskin, nu funderar jag på om jag ska ta mig ner till bilen och åka och handla lite, passa på när Mathias sover.

Skulle vilja läggamigpå soffan eller varför inte isängen och vila lite själv, det blev inte många timmars sömn inatt.

Vi får väl se vad jag/vihittar på under dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards