Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Milla - 8 februari 2011 21:46

Hämtade ut min senaste tenta idag och den var godkänd. Känns skönt. Nu är det snart dags att göra nästa. Det kännssomom denkommerattbli lite vääre.Bara att hoppas att den går vägen den med. Det har med natur att göra. Funderar på att skriva lite om ekorren och då måstejagäven få med kretsloppet. Sedan ska jag få med någon övning man kan göra med barnen. Dags att börja gnugga geniknölen ordentligt.

Annars har den här dagen inte burit på något speciellt.Skulle på ljusparty egentligen, men M varså trött idag att han nästan stodoch sovmotfrysdisken när vi var och handlade. Jag hade inte mage att dra iväg med honom.Men jag ringde och beställde lite grejer.

Nu ska jag snart ta och gå och sova. Skulle vara skönt att sova några timmar någon natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards