Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Milla - 6 februari 2011 14:37

Åkte på ett kort besök till mamma igår för att fira att hon fyllt år. Det var en trevlig kväll och MYCKET med god mat. Det var länge sedan jag åt så mycket. Jag tror aldrig att jag sett Jocke så mätt som han var igår. Han nobbade den ANDRA efterrätten. Det blev lite avslaget när vi kom in på en diskusion som inte vart så trevlig. Men det går över. Den som lider mest av den är nog mamma. Men jag kan bara säga så här, hon får skylla sig själv för det var hon som startade den.Men det är inte så kul att åka därifrån när det är lite dåliga vibbar. Men så är det. Det går över och det vet vi båda. Men men, där spriten går in går vettet ut heter det ju.Jag kan inte skylla på spriten för jag drack typ 2 glas vin och det var allt. Så man blev inte allt för uppkäftig.

Nu ska jag väl börja fundera på vad jag ska göra här hemma. Starta en tvättmaskin är aldrig fel. När man har kommit till botten av tvättkorgen så är det som om någon viftar med en trollstav så är den full igen.

Mat vill jag inte ens tänka på, men det nybryggada kaffet kommer att smaka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards