Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Milla - 3 februari 2011 22:20

Ikväll hade jag missat ett samtal, så jag ringde upp. Ops, jag hade tagit fel på 1 vecka när jag skulle till naprapaten. Det är nästa fredag,men men vad är en bal på slottet? Jag klarar mig nog 1 vecka till. Det känns helt okej när jag väl har kommitigång på dagen. Det är värst när jag ligger i sängen och på morgonen när jag ska gå upp. Men han sa att om det skulle bli värre skulle jag höra av mig.


Idag så har det inte varit något särskilt, egentligen som vilken dag som helst kan man säga. Jag har pluggat lite och så, men jag ska ta och börja med tentan som ska vara klar till den 22/2 nu vilken dag som helst. Jag har börjat lite smått. Det är 2 delar på denna tenta. Först ska vi göra en Powerpiont presentation med ca 10 bilder plus lite text till varje bild. Sen ska vi skriva 2 A4 papper med bara text. Men jag har fixat böckerna och vad jag ska skriva om. Nu gäller det bara att fixa till texten. På tisdag så får jag tillbaka tentan på konflikthantering. Ska bli intressant. Vet inte om jag får godkänt, men jag hoppas det. Det kommer att vara en väldigt nyfiken jag som kommer till skolan på tisdag. Kommer att försöka hinna hämta ut den innan första lektionen, men jag vet inte om dom har öppnat kl:8 eller strax innan. Jag tror dom öppnar 8, så det blir väl till att vänta tills första rasten.

På lördag bär det av till Sala för att träffa lite släkt och fira mamma som har fyllt jämt. Ska bli trevligt att få äta lite god mat och dricka lite gott till och slippa laga och diska själv ;)

Idagblev minkjol hemplockad från affären, men jag har inte fått den ännu. Antar att jag kanse kan åka förbi på söndag och hämta deneller så kanske jag får den till helgen. Skulle vara kul att ha den när jag ska spela min andra induviduella tävling nästa fredag. Men jag klarar mig med mina shorts även då. Det gick ju bra sist jag hade dom :)

Nu är det dags att gå och krama kudden, för J jobbar och så kan jag passa på att plugga lite samtidigt.

Kram på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards