Alla inlägg den 19 september 2010

Av Milla - 19 september 2010 08:44

Nu har det ytterligare gått en vecka. Den här veckan har det gått lättare med pluggandet. Jag har nästan bara att skicka några loggar till min mentor. jag har skrivit 1 klart och har 2 till att skriva. Sen ska jag in på kurswebben och diskutera lite. Jag skaskriva klart dom 2nu på fm så att jag har ledigt sen. Det känns riktigt bra.

I fredags så var Jocke och barnen och firade en kompis som fyllde år, då fick jag tid här hemma att plugga i lugn och ro. Sen igår så hade vi långresa, Bollnäs och Hudik. Då passade jag på att plugga hela resan dit. Så skönt att vara nästan färdig.

Vi vann mot Bollnäs men förlorade mot Hudik. Vi skulle ha vunnit båda. Jag spelade som en påsa skit i Hudik. Får vara glad om jag blir uttagen till laget nästa gång vi ska spela.

Imorgon har jag korpen. Bara att hoppas att det går bättre då. S kan inte spela så jag ska spela med N det ska bli kul.


Jag ska försöka städa lite här hemma idag, tvätta och plocka lite. Men det känns totalt värdelöst. Jag plockar och plockar men det ser ut som en storm har dragit fram efter typ 1 dag igen.


Hur kan man vara på gott humör först när man kliver upp och sedan PANG så blir man på uruselt humör? Jag såg faktiskt fram emot den här dagen men nu gör jag inte det längre. Det jag kan säga är Fy f*n. jag blir både ledsen och fly förbannad. Jag hoppas att det går över snart men jag tvivlar.

Jag vet fan inte vad jag ska göra. Jag skiter snart i allt och byter både telefonnr och mailadress, börjar om mitt liv på nytt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards