Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Milla - 13 juli 2010 23:48

Det var ett tag sedan jag var inne här, men det är ju sommar och varmt. Har ju semester i detta underbara väder. Har varit en sväng till Sala för att träffa mammsen och firat en väldigt god vän som fyllt fjärde nollan. Där var det trevligt. Även om cykelfärdeen hem hade kunnat varit trevligare,men vi komhem helskinnade ;9

Har hållit på mycket hemma på tomten och fixat och donat. har såld båda bilarna som stått här hemma och samlat damm. Men bara skodan har blivit hämtad, hoppas den andra blir hämtad väldigt snabbt. Det ska dom ta hem på en trailer, men något hade pajat med den. Men jag får skicka ett sms imorgon så jag får veta lite mer när det blir av.

Satt nu i kväll och kollade mina mail och då "poppade" det upp ett mail från antagningsnämde.

JA JA JA jag kom in. Jag ska börja plugga 1 dag i veckan nu i aug och en tid fram över. Ska bli så kul, har verkligen hoppasts att jag skulle komma in och jag gjorde det. Hurra för mig!

Om jag inte redan har sagt det så ska jag läsa upp till fritidspedagog på distans. Det kommer att ta ett tag, men i slutändan är det värt det. Nu gäller det att ladda batteriena till fullo de sista semesterveckorna som är kvar.


Var och kollade fotboll igår. Det var ingen vackermatch, ingen rolig match och den slutade inte som jag ville. Ser tufft ut nu att ta steget upp. Det blir nog 1 år till i superettan. Inge kul, men men jag sviker dom inte iallafall. Jag lever fortfarande på hoppet.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards