Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Milla - 3 juli 2010 20:03

På förmiddagen var vi bara hemma och donade lite på tomten. Sen efter lunchen så packade vi kassen för bad och fick lite besök, sen åkte vi över "stora" vägen vid affären till Kärsövägen och kollade på lite större båtar som körde race från "Långtarmen" till "Munken". Det var rätt kul att kolla. Jag stannade kvar lite längre med Linn och S så att dom fick bada lite längre. Det var faktiskt ganska skönt att gå ut i lite mindre varmt vatten och svalka kroppen några gånger.

Hoppas att det fina vädret håller i sig några dagar till så att man kan få lite färg på sin blekfeta kropp.

När jag/vi kom hem så började jag förbereda köttet inför grillningen. Det blev grillad oxfile med hemmagjord klyftpoatatis med sambal och curry/mango sås och vitlöksbröd. Riktigt gott och trevlig lördagsmiddag.

Det blev lite kött över så imorgon kommer Jocke att laga en gormetlunch.

Imorgon om det är väder blir det bad med några goda vänner. Det ska bli trevligt.

Nu är jag nyduschad och sitter i soffan och väntar på att barnen ska tycka att det är dags att lägga sig så man kan få känna ordentligt att det är lördag.

Kommer att kolla fotbollen som börjar om en stund.Jag hoppas att Spanien pallar och vinner. Jag hoppas att dom vinner hela VM nu.

Trevlig helg alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards