Alla inlägg under juni 2010

Av Milla - 11 juni 2010 23:16

jag har inte glömt bort att blogga, men tiden har inte funnits, det har varit så himla mycket den senaste tiden. Vad har hänt då? Student  Sala, vilket jag missade det mesta av pga att Linn blev sjuk,skolavslutning med jobbet och Linns första, mamma är på besök (åker troligen hem på ons), personalfest med hallen (5 kamp på grönan, trevligt), sen har jag nog missat något, men nu är jag här igen.

Just nu sitter jag i soffan med ett glas rött i mun hand och  njuter. Men det är jag värd, det har narit några tuffa veckor som har passerat, men nu är det bara 2 jobbveckor kvar, sen semester i 6 veckor, vilket ska bli superskönt.

Jag glömde har sprungir vårruset och spelat fotbollsmatch mot 9:orna. Vårruset gick bra, atchen gick mindre bra, men det var ruggit kul att spelafotboll igen. Jag bröt inga fötter eller ben, det blev bara ett brännsår vid knät, men det läker fort ;)

När ska man inse att man är för gamal attspela fotboll mot barn? Antagligen aldrig. Men jag kommer nog att spela nästa år igen.

Just ja, vi har varit till Vaxholm och lekt typ "Fångarna på fortet".kanon trevligt. Det gör jag gärna om. Med lite bättre taktik då i sånt fall. Tack C för skjutsen och sällskapet.

Imorgon är det lördag och jag har inget inplanerat. ska bli så skönt.

Nu avslutar jag detta inlägg och ska kolla om jag kan lägga in några nya bilder.

Kram på er!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards