Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Milla - 27 juni 2010 11:26

Idag fick jag sova länge och det var skönt. Barnen var ute ochlekte när jag gick upp. Linn hade en kompis som hade sovit över, så det var full fart på gården.

Ringde Bromma närakut för att mathias inte blir av med hostan. Fick tid kl:13,00, antar att det kommer att bli en penicilinkur. Jag hoppas att det inte blir det.


Jocke har hållit på och fixat med båten så det kommer nog att bli lite båtutflykter den här sommaren. Kul, det var länge sedan.


Pratade med mamma idag, då blev jag glad att jag inte bor i lägenhet. När hon kom hem på midsommarafton till sin ingång vid poret var det någon som inte hade mått så bra där utanför och spytt vid ingången. Mamma klev över och låste upp porten, när hon kom in fick hon en chock, det var spyor ända upp hela första trappen, ingen trevlig syn eller doft. Det värsta av allt är att det fortfarand ligger kvar. Så nu stinker det i hela trapphuset. Men hon skulle ringa fastighetsskötaren idag. Skönt att man ine har det så.


Solen skiner och fåglar kvittrar och jag har semester, kan det bli bättre?

Nu ska jag gå ut i det fina vädret.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards