Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Milla - 16 juni 2010 22:24

Japp, det har jag varit idag. Fast det är inte så allvarligt som det låter.

Min mamma har ju varit här på besök i flera dagar. Hon åkte med mig och barnen när vi hade varit på studentuppvaktning.Idag skulle hon åka hemmed tåget. När hon har varit här har hon haft min hemnyckel eftersom jag har jobbat. Barnen har Det är ju bra att ha egen nyckel då. Tänkte inte på att hon har haft den den här tiden. Så imorse innan jag åkte till jobbet,gick jag ner lill stugan för att säga tack och hejdå till mamma.När vi hade pratat ett tag så åkte jag till jobbet.Jobbade på som vanligt. Mamma ringde ett snabbsamtal vid 3 tiden. När jag hade hämtat Mathias på dagis,Linn var på cheerleading,så handlade vi lite. Sen när jagkom hem kom jag på att jag nog inte hade mina nycklar.Mycket riktigt, ringde Jocke, men han svarade inte.Ringde mamma. Nej, oj,det tänkte vi nte på innan vi åkte.Men nu hade jag tur,för Linns fönster stod lite öppet,så jag kunde fippla lite med det så att jag kunde klättra in genom det och lyftain Mathias innan jag hittade nyckeln och kunde låsa upp. Tur att jag slapp åka till Jockes jobb och sitta i köerna ut igen.

Imorgon är det öppethus på dagis. Men först måsta jag skjutsa Linn och hennes kompis till dansen.Senblir det picknick och liteannat, innan det är dags att hämta och lämna.


Nu är det inte så många jobb dagar kvar.


Blev arg idag. Kan inte fatta att folk måste ha ett finger med lite här och var.Mitt är mitt och ditt är ditt.Han man inteskilja på det ska man kanske inte ha sitt men ge sjutton i mitt.

Nu har jag sagt mitt för ikväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards